@Valley; Servicedesk Engineer

  • Description

    @Valley brengt complexe ICT voor middelgrote en grote organisaties terug tot de essentie: functionaliteit, performance en continuïteit op maat tegen voorspelbare kosten. Het doel van @Valley: zorgen dat uw medewerkers en processen altijd kunnen vertrouwen op de performance en beschikbaarheid van uw ICT omgeving.

    WERKZAAMHEDEN
    Het aanbrengen van structuur in de werkprocessen middels het stellen van prioriteiten en categoriseren van achterstallige/onopgeloste incidenten. Het zelfstandig wegwerken van 2e lijns ICT-problemen. Tevens het aansturen/ondersteunen van 1e lijns support medewerkers.
    ROL: Servicedesk Engineer

    TOOLS: Windows Server 2007 – 2012R2, Exchange 2010 – 2013, SCCM, Active Directory, PowerShell, Gensys.

    BRANCHE: ICT dienstverlening

  • Share

RecenteReferenties

  • Roland Flier; Eigenaar Flier ICT
    Ik heb Dennis leren kennen als een prettige en veelzijdige collega om mee samen te werken. Wat opvalt is zijn professionele en resultaatgerichte manier van werken. Bij onduidelijkheden weet hij snel de juiste personen en informatie te vinden om zaken opgelost te krijgen. Dennis heeft veel inhoudelijke kennis van zijn vakgebied, maar ook daarbuiten, waardoor hij goed in staat is het totaalplaatje te overzien.
  • Claudio Westerik
    Dennis is een uitstekende allround netwerk specialist met up to date kennis van de laatste ontwikkelingen. Als persoon is hij zeer collegiaal waardoor samenwerken met Dennis erg prettig is! Hij denkt altijd actief mee en is communicatief zeer vaardig. Claudio Westerik Eigenaar Westis

Kennismaken met
Ritchie Solutions

Zou u kennis willen maken met Ritchie Solutions, dan is het mogelijk om contact op te nemen via de knop hieronder.

Contact