mei 29, 2018

Ervaren servicedesk medewerker

Onze medewerker Wesley-John is een gedreven IT’er met tomeloze passie voor het vak! Met kennis van zowel systeem- als netwerkbeheer en expertise op het gebied van support en werkplekbeheer is hij de juiste persoon voor het ondersteunen evenals inrichten van een service-/helpdesk, workstations en servers. Wesley-John is in het bezit van het MBO-diploma ICT-beheer niveau 4 en beschikt over een brede Microsoftproductkennis waaronder Office 365.

Zijn enthousiasme in combinatie met zijn communicatieve vaardigheden maken dat hij zeer goed functioneert in een (project)groep of als sparringpartner. Wesley-John is energiek, toegankelijk en flexibel; een aanwinst voor ieder IT-team!

Welke gemeente, zorginstelling of profit-organisatie zit er (niet) te wachten op een enthousiaste IT-er met de juiste arbeidsethos? Neem contact op met Murielle Renes via 0162-224378 of murielle@ritchie-solutions.nl voor meer informatie over kennis/kunde, beschikbaarheid en tarief.