HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA
Wij zijn ongelooflijk trots op de organisatie die nu staat, de IT’ers die er met enthousiasme en passie voor werken en de relatie die we hebben opgebouwd met onze (toekomstige) zakenpartners ! Onze collega’s zijn getrakteerd op een smakelijke attentie: PROOST!
Nieuwsgierig naar hoe het allemaal is begonnen op 23 maart 2012? Lees onderstaand onze blog van 1 jaar geleden:
Op 23 maart 2012 liep ik het Kamer van Koophandel kantoor te Breda binnen met niks meer dan een portemonnee bij me om de verschuldigde Euro 50 voor inschrijving te kunnen voldoen. Na een gesprek van misschien nog geen 5 minuten feliciteerde de medewerker mij met Ritchie Solutions, mijn langgekoesterde droom was verwezenlijkt!
Ritchie Solutions, een naam die mijn partner en ik enkele dagen eerder al brainstormend bedacht hadden en is ontstaan uit mijn tweede naam Ritchie (naar Ritchie Blackmore), waarbij ik altijd vermeldde: met IT. Dit moest dus wel zo zijn… al vanaf de dag dat ik geboren werd ???? Nog geen kwartier na mijn entree liep ik dus trots naar buiten met mijn bewijs van inschrijving als een soort van geboorteakte op zak: Ritchie Solutions is geboren!
De droom om zelfstandig ondernemer te worden kostte me Euro 50 maar daarmee ben je er natuurlijk nog niet… een gepensioneerde man zei mij ooit: sine labore nihil, en zo is het maar net! Mijn ‘kind’ moest gevoed worden, groeien en leren door vallen en op te staan. Door mijn tomeloze ambities om te slagen en de wil om daar hard voor te werken in combinatie met het onvoorwaardelijke vertrouwen en steunen van mijn keuzes door het thuisfront kunnen we nu gerust stellen dat de eerste 5 jaar succesvol waren en ja, daar ben ik trots op!
Als ik de afgelopen 5 jaar tegen hondenjaren afzet kunnen we stellen dat het nu tijd is om ‘volwassen’ te worden, en dat is precies waar ik de afgelopen tijd aan heb gewerkt en wat ik in de komende 5 jaar wil bereiken: het vaste team IT-professionals uitbreiden met ambitieuze personen die naast persoonlijke ontwikkeling ook willen bijdragen en de realisatie hiervan zodat we nog meer intermediairs en eindklanten naar tevredenheid kunnen ondersteunen en de zakelijke relaties die we zijn aangegaan kunnen verbreden en verdiepen.
Vandaag blik ik terug op een lustrum Ritchie Solutions, morgen kijk ik vooruit naar een decennium: op naar 23 maart 2022!
Dennis Renes